16 Nisan 2008 Çarşamba

Street Kings ya da Mahallenin Muhtarları


Forest Whitaker nasıl bu kadar ünlü oldu? Hem zenci, hem şişko hem de bir gözü kayık. Hayata bu kadar çok dezavantajla başlayıp, milyon dolarlık bir oyuncu statüsüne nasıl ulaşmış olabilir? Yanlış anlama olmasın, seviyorum Forest’ı ama başarısını çözemiyorum. Mesela Keanu Reeves’in bugünlere nasıl geldiğini biliyoruz, David Geffen’a verdi yıllarca. Sorgulamıyorum kariyerini. Aklım Forest’ta.

Filmin sürpiz ismi Doctor House yani Hugh Laurie’ydi, yardımcı oyuncudan hallice bir rolde. İlk göründüğü yeri güzel planlamışlar. Tam Housevari bir giriş yapıyor. Prison Break’in zencisi de vardı, adını bilmem. Bu diziler yüzünden bir sürü gereksiz oyuncuyu hatırlamaya başladım zaten.

Filme gelince, orta şekerli bir polisiye. James Ellroy romanından uyarlama olmasa notunu kırardım ama abinin bende hatırı var.

Hiç yorum yok: