16 Nisan 2008 Çarşamba

Başkasının hakkını yiyen insanlara güvenmeyin.


Bu şişko kadın festivalin yöneticilerindenmiş, iyi filmden anlarmış. Bize de iki film önerdi: El Topo ve Bulgur Pilavı. Manitam da bu şişko kadını dinledi, bilet aldı. Uyardım, 15 yıldır festivale gidiyorum, önsezilerim alma diyor dedim. Dinlemedi. Bulgur Pilavı’na gitmedim. Manita gitti. Çok kötüymüş. El Topo’ya ise beraber gittik. Berbattı. 2 sene önce Çin Büfe’de yemekten zehirlenmiştim. Filmi izlerken aynı belirtileri gösterdim. Soğuk ter, vücutta kırgınlık, göz ağrısı... Siz siz olun, bu şişko kadının film tavsiyelerini dinlemeyin.

Not: Bu şişko kadın fotosu örnektir. Gerçek şişkonun fotoğrafına bütün çabalarıma rağmen ulaşamadım.

1 yorum:

Zeynep dedi ki...

abartmakta üstünüze yok alec.
çin büfe'den zehirleneli de zaten daha bir sene bile olmadı, o da ayrı bir abartı.
ama bu ayrımcı yaklaşımını çok seksi buluyorum.