20 Mayıs 2008 Salı

En iyi şarkısı “ironic” olan memlekete, mırıldanarak rock star olurum.


Bu kızcağız tasarım öğrencisi. Ödevini Vancouver’da bir binanın çatısına çiziktirmiş. Hangi bina olduğunu kimseye söylememiş. Herkesi de bunun çok yaratıcı bir fikir olduğuna inandırmış. Kapıcı yok mudur o binada, görmedi mi kızı elinde boyalarla binaya girerken? Vallahi sahipsiz bu Kanada.

Ayrıca eskiden olsa, hocası böyle öğrencinin ağzının ortasına çarpardı bir tane ama artık mecburen müsamaha gösteriyorlar serseri hareketlere. Kaynak götüm değil, bilerek yazıyorum, her yıl 200.000 kişi sıkıntıdan terk ediyormuş memleketi. E hemen altında New York’u, San Francisco’su var, sen olsan durur musun Celine Dion’un koynunda?
Giden 200.000 kişinin eksikliğini hissetmemek için de karşılığında aynı miktarda Türk, Afgan ve Filistinli alıyorlar. Bana sorarsanız pek sağlıklı bir değiş tokuş değil ama kendileri bilir.

Günün sonunda kızımız dersten A almış. Üstüne gazetelere, televizyonlara çıkmış. Okul bitince de kendini verir tasarıma, yapar bir atmık adam, kaldırır parayı. Kendisine hayatının geri kalanında sonsuz başarısızlıklar diliyorum.

4 yorum:

charlotte sometimes dedi ki...

bu tip işleri sevmeyip bu kadar takipçisi olman da ayni bir ironic beee.

charlotte sometimes dedi ki...

ve fakat canada yorumlarinizi beni benden aldi:)

rogg dedi ki...

bu ironic alanis morrisette şarkısı ise yerim ben canada müziğini. 'Canada'dan müzik çıkmıyor gözlüklü sakallı müzisyenlerden ne icra etmesini bekleyebiliriz ki ' dediğini duyar gibiyim ama musiki cehaletini bu tip cesur yorumlardan uzak tutmanı salık veririm.
dur bir web sitesi önereyim bu plak şirketi canada'dan çıkan çeşitli indie.post rock gruplarından örnekler içermektedir. http://www.cstrecords.com/

Çekilebilirsiniz. Dağılın.

alec eiffel dedi ki...

indie, post rock filan bunlar tırışka rogga. genç kızları kandırmaca müziği. yemem bu numaraları.